可不可以使單手持鏈鋸操作 ?

 可不可以使單手持鏈鋸操作 ?




QUESTION/ prosim o nazory k tejto konkretnej "jednoruckovej" situacii na tejto fotke.


please tell me your opinion about using the top handle with one hand in this specific situation.


Sam Williams

Why would you climb out there if its all being cut?

翻譯 : 如果全部要剪掉,為什麼要爬出去?


Jakub Jech

Mně furt nejni jasný, proč tě ty "jednoručky" tak moc trápí.   Jako podle pravidel to nejni, ale zas na druhou stranu je to jeho boj, ne? U "jednoruček" je poměrně dobrým limitem jejich cena, zpravidla s ní nedělá hobík okolo baráku. A tenhle případ? Já bejt takhle jištěnej, tak si připadám docela v bezpečí na to, abych udělal fik fik jednou rukou. Blbý no. Nikdo to nedělejte.


Michal Zelenak

 Tam ale strašně chybí kontext, proč to dělá a kam to padá. Já jsem třeba zastánce spíš rukou a Silky. Ale těžko říct. Kdybych řekl, že jsem nikdy neřezal motorovkou jednou rukou, tak bych kecal a nikoho k tomu navádět nebudu, ale když jsem si jistej, tak to udělám, no. Jaksi... Šedá je teorie, ale zelený je strom života.  


Šimon Bouma

Myslím, že když si to situace vyžádá, tak je to pochopitelné. Nohy, ruce i zbytek těla má dost daleko, takže i kdyby pila kopla, tak by se mu nemuselo nic stát. Kdyby řezal jednou rukou ve výšce obličeje nebo jiné části těla, tak bych to odsoudil, ale takhle je to dle mého názoru přípustné.


資料來源:

Michal Zelenak


Share this:

CONVERSATION

0 意見:

張貼留言